Tillbaka!


Nu har jag trappat upp till 85 % i arbetsbelastning och känner att jag kommer stanna där ett tag. Det har även blivit en del mertid pga sjukskrivning på jobbet så jag har nog jobbat ca 90-95 % de senaste veckorna. Det känns bra och med tanke på att vi köpt nytt kylskåp och storservice på bilen så kom den extra arbetstiden lägligt 😅
På helgerna är det aktiviteter för barnen och jag försöker få en balans i livet med jobb och återhämtning. Har börjat träna regelbundet och sänkt lite på kraven i hemmet och inte vara för snabb med tvätt, disk etc så Andreas får en chans att hinna före 😂
Thilde har bytt riddag till på lördagar och Theodor har ishockeymatch varje söndag och Thilde har 2-3 handbollscuper framöver och jag jobbar varannan lördag så helgerna rullar på 😅 Nu har Thilde fått för sig att hon vill åka slalom så igår när jag var ledig inför jobblördag hängde vi i Valbergsbacken några timmar på eftermiddagen.
Här kommer blandade bilder från 2024.
(null)
(null)
(null)

Vi hade babyshower för en kollega där jag sytt ett babynest:
(null)
(null)

Handbollsmatch i Deje:
(null)
(null) 
(null)

Elsa
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Ishockeymatch (Theodor har nr. 19)
(null)

(null)

Lånat Folke då jag är extremt hundsugen

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Selmas 6 årskalas:
(null)
Barnvakt åt Alba ❤️
(null)

(null)

Melodifestivalen har börjat 🤗🥂
(null)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0