Bakis!


Man mår som man förtjänar :P Det blev sent i natt men vi hade väldigt roligt. Vi förfestade hemma hos Frida och kom inte iväg förrän vid tolv-tiden så det blev bara ett par timmar på stjernehallen. Men eftersom vi hade köpt förköp så var det inga problemn att ta sig in. Det var mkt folk där. Kul att det händer något i lilla Torsby. Jag hade tänkt ta det lungt i förväg och kanske gå hem vi halv ett tiden för älsklingen och jag skulle åka skidor i Mattila idag men jag festade på rejält och vi kom ju ut så sent så jag kom inte i säng förrän kvart i tre. Idag var det inte tal på att åka några skidor. Har känt mig riktigt bakis och trött idag. Så mellan kl. 13 och 15 så har jag sovit middag tillsammans med gofisen medans älsklingen varit och tränat. Nu börjar jag piggna till lite iaf. Har inte varit så här bakis sen innan jag blev gravid med gofisen men inte så konstigt med de mängderna jag drack igår. Tur att jag ätit så mkt julmat i helgen så det fanns en bra bas ;) Nu ska vi dra till mormor och morfar och se på hockey hockey och spela mexican train.
God fortsättning!


Dagens gofis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0