Förkyld!


Hade ont i huvudet när jag vaknade imorse. Tog en ipren men det släppte inte så det är antagligen spänningshuvudvärk jag har. På dagen tog jag, älsklingen, dolly och gofisen en promenad runt borejoggen. Halvväggs så började jag bli snorig och nu har jag blivit förkyld på eftermiddagen. Har dock inte ont i halsen så förhoppningsvis blir det ingen långvarig förkylning denna gång. Pappa (morfar) har erbjudit sig att sitta barnvakt så jag och älsklingen kan åka skidor nån dag i veckan. Vi tänkte åka till Mattila på torsdag så hoppas att jag är frisk då.
Frida ringde förut så nu är det även bestämt att det blir utgång på juldagen på stjernehallen. Kul att de hittar på nåt i Torsby för björnidet känns inte så roligt längre. Maria skulle också bli med och hon skulle även höra med Sara. Det ska bli skoj att komma ut en kväll.

Nattens pyjamasoutfit ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag följer med på juldagen! Ska bli kul!!

2011-12-13 @ 12:55:12
Postat av: Mammas Gofis

Å vad roligt :)du får sova här om du vill. Kram

2011-12-13 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0