Kusinbesök!


Idag har vi haft besök av min kusin med familj som bor i Karlstad. De ville kika på Theodor då de inte har sett honom än. Trots att vi bor så pass nära så har det inte blivit av att vi åkt dit och hälsat på eller att de kommit hit. Nu får vi ta och hälsa på dem i Karlstad snart tycker jag. Bara man bestämmer ett datum så det blir av. Det var iaf roligt att få träffa dem. Mitt kusinbarn Ludvig hade blivit så stor. Man märker det mer tydligt när man träffas så sällan. Han fyller tolv år i januari. Han blir alltså tremänning (syssling) med Theodor. Deras tonårsdotter blir 16 nästa år och precis som tonåringar brukar va har de fullt upp med andra saker som kompisar och killar så hon blev inte med hit.  De hade med sig en present till gofisen.






Setet de köpt hade tydligen någon sytt :) Roligt att få något som inte finns i de vanliga butikerna. Det stod ingen storlek i kläderna men det såg ut att kanske vara stl. 86 för de är för stora nu och gofisen har börjat lite smått med stl. 80 nu.

Ikväll har vi ätit pizza till kvällsmat. Vi hade tänkt laga blodpudding och bacon men istället blev vi sugen på pizza som jag åkte och hämtade ;)


Har inte tagit någon bild idag men igår somnade han på kökssoffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0