Mera snö!


Inatt kom det 7 cm snö :) Det är alldeles vitt överallt...

Vaknade tio över sju av att älsklingen kom in i sovrummet och jag undrade varför han fortfarande var hemma och inte på jobb. Pappa hade ringt på morgonen och sagt att det var för mkt snö för att kunna röja så nu är Andreas vid arbetsförmedlingen och anmäler sig som arbetslös. Men han lär väl knappast hinna få något jobb eftersom han ska vara pappaledig från första februari....Funderar på vad vi ska hitta på idag. Tror inte det är plogat än så att det går att gå ut och gå. Tvätt har jag massor av i stora lass som jag försöker tvätta undan nu men en 60 tvätt tar 2,5 timme så det tar sin lilla tid...Imorgon ska jag och gofisen åka en tur till Karlstad och hälsa på Maria :)


Dagens outfit ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska bli så kul att ni kommer!! =)

2011-12-07 @ 11:28:38
Postat av: Andreas

Dags att valla skidorna!

2011-12-07 @ 14:21:23
Postat av: Mammas Gofis

Ser fram emot morgondagen :)Skönt att komma iväg och slippa allt skidprat :P

2011-12-07 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0