Minns tillbaka!


Sitter med älsklingen i soffan och kikar tillbaks på bilder när gofisen föddes och jämför med idag. Tänk vad fort han har växt. Snart har han funnits hos oss i 8 månader och det är de bästa 8 månaderna i vårat liv :D Det har flytit på bättre än förväntat. Hade ju ingen erfarenhet av barn men gofisen har varit så snäll och glad mestadels av tiden så detta gör en bara mer sugen på att skaffa ett syskon i framtiden till honom.


Här är Theo 17 timmar gammal.




Här är han 19 timmar gammal. När jag kollar på detta kort väcks många minnen. Detta kort är taget kl. 8 på kvällen söndag den 24:e april. Jag har inte sovit sen natt torsdag till fredag och har varit med om en förlossning på 29 timmar. Det förklarar en del varför jag ser så härjad ut och har mörka ringar under ögonen. Förlovningsringen hade jag runt halsen för jag svällde så mkt under graviditeten.




En vecka gammal i pappas famn.


Åxå en vecka gammal. Bilden är tagen på valborgsmässoafton.


Gofisen idag, vilken skillnad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0