Snö!


Igår när vi var ute och promenerade så började det snöa. Fick dra på regnskyddet över suffleten för annars snöade det in på gofisen. Nu ligger det ett tunt tunt vitt täcke på marken. Imorse hade vi 7 minusgrader så då struntade vi i den dagliga promenaden och jag har ju dessutom tränat tre dagar på raken så då förtjänar jag att slappa.



Har badat gofisen två gånger idag. Först på morgonen som jag brukar göra två gånger i veckan och sen efter olyckan på eftermiddagen :P Det är nog tänderna som spökar för det var så mkt att det läckt ut från blöjan och hela ryggen var skitig. Nu hoppas jag att det kan gå nån dag till innan han behöver badas igen...


Halva dagens outfit som nu ligger i tvättmaskinen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0