Tredje advent!


Idag har jag, älsklingen och pappa varit till Mattila och åkt skidor för första gången utomhus denna sässong. Det var så mkt roligare än att åka i tunneln. För det första så har man alltid mkt bättre skidor utomhus, både glid och fäste är bättre än inne i tunneln. För det andra så får man se vacker natur istället för betongväggar och för det tredje så slipper man åka runt massor med varv på samma bana utan här var det uppkört nästan 2 mil skidspår :) Det blev årets längsta pass, 1 timma och 40 min åkte jag. Är trött i kroppen nu men det är en skön känsla. Gofisen var hos sin mormor under tiden och han hade skött sig ypperligt.

Älsklingen åkte lite längre än mig så jag passade på att ta kort när han kom tillbaka till bilen. Hann inte ta någon närmare bild på honom för batteriet dog :P

Igår blev jag ompysslad i håret av Maria. Hon skulle göra slingor i folie med toningen som jag köpte i Karlstad. Vi blandade mörkblonda med ljusbruna slingor och jag blev väldigt nöjd :) Maria är väldigt duktig på hår och hon lyckades bra med slingorna.

Det är alltid roligt med förändringar och nu blev jag av med min utväxt. Toningen skulle hålla 24 tvättar stod det på paketet. Tack igen Maria :)


Dagens outfit ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev riktigt snyggt!! Du passar i färgen! =)

2011-12-12 @ 10:20:05
Postat av: Frida

Vad fin du blev i håret! :)

2011-12-12 @ 21:28:27
Postat av: Mammas Gofis

Tackar :)

2011-12-12 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0