Babysim!



Eftersom det inte blir något babysim denna termin då hon som håller i det är föräldraledig så drog jag, Annika och Linnea dit själv idag på förmiddagen. Annika har ju gått på babysim förut med sitt första barn så hon visade oss lite övningar. Men jag vågade inte ha gofisen under vattnet. Annars så kan de upp till ett års ålder hålla andan och vara under vattenytan. Vi plaskade mest och hoppade upp och ner. Bebisarna älskade det så det blir nog fler besök till badhuset. Måste dock införskaffa mig ett par badblöjor i större storlek. De som jag har är för 7-10 kg men de var väldigt trånga. Han väger säkert nästan 10 kg nu så det blir till att gå upp en storlek. Kollar lite på tradera nu men det finns inga i rätt storlek så det kanske får bli ett par nya. Hittade ett par fina turkosa på www.imsevimse.se som kostar 145 kr. Kanske en till julklapp till gofisen.



Eller varför inte ett par limegröna.

Storlek L sträckte sig från 9-12 kg och XL 11-14 kg. Det är nog lika bra att köpa den större storleken så får de vara lite stora i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0