Dolly är här!


Nu sitter jag i soffan med en sovande Dolly bredvid mig. Mamma och pappa lämnade henne för ett par timmar sen då de reser utomlands i natt. Stackars mamma fick magsjuka igår hon med. Så idag har hon varit sängliggandes. Ingen bra start på semestern direkt men tur är ju iaf att hon inte blev sjuk på resan ner. De ska till Puerto Rico på Gran Canaria och jag är inte alls avundsjuk :P Vi har ju förmånen att få ha Dolly hos oss så nu måste jag tvinga mig ut imorn igen och promenera. Det blir nog en långsam promenad men huvudsaken är ju att vovven blir rastad...

På fredag drar jag 45 mil österut. Jag och Maria ska nämligen hälsa på Sara i Stockholm. Det ska bli skoj att ha vår årliga tjejweekend och få se hennes nya lägenhet på söder. Då gäller det att jag börjar vänja min mage med mer mat fram tills dess för våra tjejträffar inkkluderar alltid massa göttigheter ;) Försöker tänka ut vad jag ska packa ner i resväskan imorn. Vill dra med mig minsta möjliga för jag tänkte försöka få plats i min minsta resväska pluss en stor handväska. Hoppas bara att gofisen klara sig från magsjukan. Borde inte han ha blivit sjuk nu i så fall? Jag har glömt bort inkubationstiden för calicivirus men har för mig att den är ganska kort. Jag skulle inte kunna åka iväg och lämna honom om han blir dålig. Då behöver han sin mamma.


Dagens outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0