Fullt upp!


Ja idag har det verkligen varit fullt upp. Började morgonen med att promenera runt borejoggen med vovve och barnvagn. Daghusse skulle till karlstad idag så då fick Dolly vara här på förmiddagen. Sedan drog jag till Ekshärad efter att duschat och fixat iordning allt som skulle med för att hälsa på älsklingens kusin med barn. Där är det minsann fullt upp då hon har en 11 månaders bebis och en sjuåring, båda med mycket energi. Joel som är bebisen var bokstavligen överallt. Han kryper nu för fulla muggar och kan ställa sig upp och gå med stöd. Camilla har verkligen fullt upp nu. Det får mig att hoppas att gofisen blir sen med att krypa och gå. När vi kom hem drog jag till bilisten för att hämta ut ett paket från tradera med spelet "när och fjärran" och sedan till järnbolaget för att köpa en adventsljusstake till vardagsrummet. Sedan har jag lagat vegetarisk lasagne när älsklingen varit och tränat och nu sitter jag med gofisen i knät och väntar på att han ska komma hem så vi kan äta middag. Funderar på att stryka och hänga upp de nya julgardinerna i vardagsrummet sen när gofisen lagt sig för kvällen.


Har inte tagit nån bild idag men denna är från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0