Julklappsinslagning!


Gofisen vaknade vid kl. 8 imorse. Då fick han ligga bredvid mamma i sängen en stund till innan vi gick upp. Efter att han fått gröt och blivit badad så satte jag igång med att packa in alla julklappar. Det tog ett bra tag så morgonpromenaden blev dagspromenaden istället. Nu har älsklingen kommit hem från jobbet så nu ska jag dra ut och träna en timme. Det blir rullskidor idag. Funderar kanske på att åka tjejvasan nästa år om jag får tag på nån startplats. Det blev rekordtidigt fullt i år trots att de utökat antalet platser från 8000 till 10 000. Men det brukar gå att få tag på blocket eller vasaloppssidan där folk säljer sina platser. Om jag inte åker nästa år så försvinner min plats i startled 1 så då måste jag sida mig. Gamla resultat gäller bara i 3 år.




Dagens outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0