Litet framsteg!


Febern har släppt nu på både mig och älsklingen så idag drog han till jobbet. Stackarn, det kan inte vara lätt att utföra tungt fyskikt arbete utan att ha någon energi. Hoppas att det går bra...Igår lyckades jag äta två smörgåsar, tre tallrikar yoghurt totalt så det går iaf framåt. Maten smakar dock inte så gott och efteråt mår jag inte bra men jag får försöka vänja magen sakta. Bara jag tänker på mat som jag i vanliga fall gillar som sötsaker och pizza och hamburgare så blir jag illamående. Längtar tills jag kan börja äta normalt igen. Hoppas att det släpper till helgen för då ska jag och Maria hälsa på Sara i Stockholm...

Gofisen har klarat sig hittills så vi hoppas verkligen att han slipper det här. Han verkar mycket starkare än sina föräldrar ;) Så idag blir det bara mys med min älskade sötnos och läsning i min bok "Alltför nära". Jo, just det. I lördags började gofisen med ett nytt ljud som låter som mamma. Han säger ma-ma-ma-ma :) Tror inte att han riktigt förstår innebörden än men han har hört det så många gånger från mig så han har lärt sig säga det nu ;)


Dagens outfit.


Hämtade ut ett paket i fredags från lineahemma. Dessa fina julgardiner kommer att pryda vårat vardagsrum i jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0