Paranötter eller pekannötter?


Idag har jag inte gjort så mycket. Det blev en promenad runt borejoggen på förmiddagen med barnvagn och vovve och sen så har jag haft besök från Ekshärad på eftermiddagen. Nu sitter jag i soffan med gofisen och väntar på att älsklingen ska komma hem från träningen så ska vi äta middag. Ikväll blir det fiskgryta med potatis. Tänkte baka brownies till gästerna kom men när jag skulle plocka fram ingredienserna såg jag att jag köpt paranötter istället för pekannötter :P Det hade säkert gått ändå men då fick jag ingen lust att baka längre så jag plockade fram lite bullar från fysboxen istället. Så nu är frågan om jag ska baka med paranötter istället eller försöka få byta påsarna jag köpte mot pekannötter eller om jag inte får byta så kan jag köpa pekannötter ändå och använda paranötterna till något annat? Mycket svårt val, hehe ;) Undrar vad man kan göra med paranötter? Ska goggla och se för jag tycker inte att de är så goda att äta som de är...


Halva dagens outfit ;) Tyvärr hände en olycka med den nya bodyn så den ligger nu i tvätten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0