Snart är julen här!


Inga hål i tänderna hade jag igår :) Det togs massor av kort på mina tänder och de röntgades och så gjordes även en avgjutning av tänderna inför blekningen. Det ska bli så spännande att se skillnaden. Jag ska ta en före och efter bild och lägga ut på bloggen sen. Först ska tänderna blekas eftersom vi efter det ska utgå vilken färg porslinfasaderna ska ha. Min högra framtand har nästan formen av en böj/krok och det skulle man även kunna ordna när man sätter dit fasaderna så att de får rakare form som min vänstra. Helt otroligt vad skickliga de är.

Har ni börjat få några julkänslor än? Det har inte jag men börjar längta lite iaf...Tänkte städa i helgen och hänga upp julgardiner. Tycker att det är så kort tid per år som de får hänga uppe så jag tjuvstartar gärna en vecka. Eventuellt måste jag lägga upp de nyinköpta gardinerna till vardagsrummet och kanske även mina gamla från uppsala som jag ska ha i sovrummet för där hade jag ganska högt i taket. Det får bli samma gardiner i köket som i fjol så kanske jag köper nya nästa år. De är lånade från mamma som hon sytt och även en matchande duk till. Det blir till att damma av symaskinen för jag har även köpt tyg som jag ska fålla och ha som duk på vårat matsalsbord. Igår vann jag en adventsljusstake på tradera.


Så nu ska jag fixa fyra vita blockljus och jag har även lagt ett bud på dessa:


att ha runt blockljusen. Jag älskar tradera. Där kan man finna både nytt och gammalt till fyndpriser. Jag har nyss vunnit en aktion på ett när och fjärran spel som inte tillverkas längre för 50 kr som snart kommer på posten. Barnkläder är också ett tips att fynda där. Jag köpte gofisens vinteroverall på tradera som var oanvänd och hade prislapparna kvar.


Dagens outfit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0