Mysdag!


Gofisen har precis somnat så då passar jag på att skriva ett inlägg innan jag ska iväg på byn och göra några ärenden. Igår somnade jag redan vid kl. 22 för jag var så trött. Sedan vaknade vi vid kl. 7 och då flyttade jag gofisen så han fick ligga bredvid mig. Då somnade vi om till kvart över nio så idag har jag varit pigg och utvilad :) Det blev en promenad med barnvagn och vovve runt Borejoggen på förmiddagen. Sen har jag inte gjort så mycket mer än att mata och byta blöja på gofisen på eftermiddagen. Nu har älsklingen kommit hem så då ska jag ta och passa på och åka in till Torsby innan han ska ut och träna. Ikväll ska vi äta en riktig torsdagsmiddag, nämligen soppa och pannkakor.


Gofisens första outfit idag. Tröjan fick vara på i 5 min för sen spydde han på den. Han kanske inte gillar fbk :P


Gofisens andra outfit idag ;) Det blev även en tredje efter andra kalaset men den har jag inte orkat fota... Det måste vara tänder på gång för så här ofta brukar han inte tömma tarmen ;)

Just nu provsmakar jag brownien jag bakade i förregår och den blev faktiskt bra. Det enda jag ändrade i receptet från första gången jag gjorde den var att grädda den i 30 min istället för 40 min så den skulle bli kladdigare och det blev den, mums :) Nästa gång tar jag grädde eller glass till den...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jättegoda brownies älskling!

2011-11-03 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0