Diadem!


Nu är det helg :D Skönt att inte behöva vara på apoteket på lördagar än så länge. Kl. 13.15 drog jag hem idag och sen hann jag läsa två timmar på egenvården innan jag skulle iväg på box. Det var extra jobbigt denna gång men det kan ju bero på att jag är så dåligt tränad :P När jag kom hem från boxningen så höll älsklingen på att laga middag. Jag tog upp älglött i veckan som legat i marinad i ett par dygn nu som vi grillade i grillpannan eftersom det inte är något vidare grillväder ute. Det snöade tom när jag skulle hem efter boxningen :P Älslingen hade gjort hasselbakspotatis, kokat broccoli och värmt en färdig sås till det. Det blev riktigt gott :)

Nu för tiden är jag och älsklingen väldigt sociala mot varandra. Vi brukar sitta i soffan med varsin dator i knät där jag googlar på bröllopsklänningar, diadem, ringar mm och älslingen spelar dataspel. Ja, ni läste rätt, dataspel. Han som är emot det har blivit så uttråkad med att gå hemma om dagarna att han börjat spela och det är som en drog :P. Det är svårt att sluta när man börjar. Men iaf har jag hittat några fina diadem:





'





Idag kom paket med skorna som jag vunnit på budgivningen på tradera. Jag hade prövat dem innan på gofisen från skobutiken inne i byn men jag tyckte att det var dyrt för ett par skor som han kommer att växa ur på ett par - tre månader. Så nu la jag bud på ett par på tradera som var utav samma märke (pax) i stl. 21 som passade. Jag vann dem för 20 kr och med frakt blev det 50 kr. Vilket fynd och de ser dessutom nästan nya ut :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0