Göteborg imorn!


Usch vad hemskt det varit på apoteket idag. Vi fick inga varor från Tamro idag eftersom det hade blivit något fel i överföringen och ingenting stämde i lagret.
Nu till något annat mer positivt är att imorn ska jag och mamma till Göteborg och prova brudklänning :) Har inte hunnit funderat något eftersom det är fullt upp om dagarna nu så jag är verkligen öppen för förslag. Det är inte säkert att jag kommer att köpa någon nu utan jag vill se vilken stil som jag gillar och passar i. Vi åker tidigt imorn och ska in en sväng i Trollhättan med mormor som ska vara där tills på lördag hos sina systrar så hämtar vi upp henne när vi ska tillbaka. Vi ska bo på ett tvåstjärning hotell som låg ganska centralt. Det ingick frukost och vi hade tv på rummet men ingen toalett eller dusch. Skönt att inte heller behöva ta med lakan eller handduk.

Dagens gofis:








Detta är min favorit just nu:


Trackback
RSS 2.0