Halsont!


Vaknade med halsont imorse så det blev ingen box ikväll :( Kände mig ändå tvungen att ta mig till apoteket eftersom det var inplanerat att jag skulle ha mitterminsutvärdering idag kl. 8. Gick hem vid kl. 12 och har hela eftermiddagen fram tills nu läst på egenvårdsprovet som jag ska ha 3e maj. Har hunnit igenom hälften nu så tyvärr måste jag även plugga i helgen för att hinna med :( Skönt det ska bli när det är över. Då har jag endast en uppgift kvar som inte ska in förrän i mitten av juni.

Idag kom gungan som jag beställde på nätet i veckan.

Nu tar jag kväller. Älsklingen står ute vid grillen och grillar älgött och jag tänkte ta mig ett glas rött till det :D

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0