Idag är ingen vanlig dag...


för det är gofisens födelsedag. Hurra, hurra hurra! Tänk att han redan är ett år nu :) Tiden har gått fruktansvärt fort. Theodor blev riktigt firad idag och har fått många paket. Idag använde jag min första lediga dag på praktiken och det har varit riktigt skönt att få vara hemma en dag mitt i veckan.




Paket från sina föräldrar :)

Detta fick han från oss:









Denna blev populär eftersom den kan dansa och sjunga ;) Gofisen klappade takten samtidigt.








Nalle puhtårtan.





Gammelmormor var här mitt på dagen och grattade gofisen. Han fick en hajryggsäck att ha till dagis :)






Resten av gästerna kom senare efter de slutat jobba.

Två gånger fick gofisen äta tårta idag. Han verkade gilla det för han gnällde direkt det tog slut och ville ha mer.

Från farmor och farfar:








Från mormor och morfar:




Från Frida och Kristian:


Från farbror och faster:

+ pengar till sparkontot.

Morbror skulle köpa en gunga till gofisen men det fanns inte i Torsby så han fick pengar istället. Nästa gång vi kommer till Karlstad ska vi köpa en gunga.

Av mormors systrar i Trollhättan och deras respektive fick gofisen pengar till sparkontot.

Vi filmade även en snutt med filmkameran. Har inte hunnit kolla igenom filmen än. Det var älsklingen som filmade och om inte jag hörs för mkt i bakgrunden så kanske jag lägger ut den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0