Inlämningsuppgifter och CV!


Usch vilken grå dag det varit idag. Jag harit inte varit utanför dörrarna idag. Det blev lite hushållssysslor på förmiddagen innan Camilla, Jolin och Joel kom på besök. Joel är fortfarande lika vild och livlig men gofisen börjar närma sig mer och mer :P Mycket passande kan jag säga...Vi fick lite kläder som Joel växt ur :) Det är toppen att vi får låna kläder efter Joel, väldigt snällt. Vi fick bl.a. en vindoverall som kommer att komma väl till användning :)

Hela eftermiddagen och kvällen har jag suttit med etikuppgiften och med att skriva CV. Jag ska börja söka lite jobb har jag tänkt så har jag en plan B och något att jämföra med när jag löneförhandlar. Jag har varit så inställd på att vara semestervikarie i sommar och kanske bli anställd sen men egentligen så borde jag ju bli anställd direkt i så fall om jag ska jobba på Kronans Droghandel i Torsby.

Nu kan jag lägga mig med gott samvete när jag fått undan en del uppgifter. Nu är även populärvetenskapligt skrivande, etik- och retorikuppgiften klar men jag har inte skickat in dem än. Kundkommunikation 1 är den enda som jag skickat in hittills. Tror att en del av uppgifterna skulle in i slutet av april och en del i böran av maj. Farmakoterapin är nästa uppgift jag får ta tag i eftersom den skulle in snart.
7 st. ej inlämnade uppgifter
Populärvetenskapligt skrivande - Du ska skriva en artikel om faktainnehål...
Farmakoterapi - Under din apotekspraktik kommer du troli...
Etik - Ge exempel på ett etiskt dilemma som du...
Halvtidsutvärdering - UU Student - Du förväntas ha en halvtidsutvärdering m...
Halvtidsutvärdering - Handledare Uppsalastudent - Du förväntas ha en halvtidsutvärdering m...
Retorikuppgift - Uppgiften består i att hålla ett muntlig...
Kommunikation 2 - Instruktion till kommunikation 2Skriv en...

1 st. godkända uppgifter
Kommunikation 1 - Instruktion till kommunikationsuppgift 1...


 







Våran påsksmäll och påskpresent ;)
Trackback
RSS 2.0