Valborgsmässoafton!


Idag har jag varit sjukskriven från praktiken eftersom jag hade lite feber och fortfarande halsont i morse. Nu är febern borta men imorn är jag ändå ledig så jag ska inte till apoteket förrän på onsdag. Jag har lyckats skicka in mitterminsutvärderingen idag. Gjorde nästan klar den igår men finjusterade litegrann innan jag skickade in den idag. Har även betalat för en auktion jag vann på Tradera på en name it kortärmad skjorta:


15 kronor gav jag för den.

Är nu sugen på att köpa dessa dessa kaprijeans att ha till skjortan:

Älsklingen håller på att grilla fläskfilé och till det ska vi äta potatissallad, grönsallad och baguette :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0