Lill lördag!


Åkte till mina föräldrars hus imorse för att läsa på egenvården som jag har praktiskt test på nästa torsdag. Eftersom vi renoverar på apoteket så är det för rörigt att sitta där nu och hemma får jag heller ingen lugn och ro för gofisen kommer och klättrar på mig :P På eftermiddagen fick jag vara i egenvården och ge råd och när det var lugt kollade jag på produkter och läste på dem. Det är roligt med omväxling :)

När jag kom hem så var mormor och morfar här på besök. Mormor fick kolla på gofisens födelsedagspresenter och smaka på tårtan eftersom hon inte var här igår. Sedan hjälte hon mig att deklarera så nu var det gjort.









Fick även respons ikväll från ett jobb jag sökte för någon vecka sedan och de ville att jag skulle komma på intervju när jag hade tid :) Det verkar vara brist på farmacevter och lätt att få jobb just nu. Vi får se vad som händer. Annars så har jag garanterat jobb i Torsby om jag vill. Men lite konkurrens är aldrig fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0