Utgång på lördag!


Nu är det bestämt, på lördag blir vi fyra par som ska träffas först hemma hos oss på en drink. Sedan ska vi bowla en timma innan vi ska ut. Jag antar att det bli hörnet för idet är inte så kul att gå på längre. Mormor och morfar ska passa gofisen den kvällen. Det ska bli skoj och jag känner faktiskt för att gå ut för det var ett tag sen sist nu. Om jag inte minns fel så va Frida och jag ut nån gång i oktober på hörnet senast.

Nu har jag gjort två intensiva dagar på apoteket och idag fick vi en rejäl utskällning av en kund p.g.a. väntetiderna men vi bet ifrån både chefen och jag. Det känns så mkt bättre att ge svar på tal ;) Han fick så han teg ändå var vi inte otrevliga...Imorn ska jag bara jobba i tre timmar innan jag ska på begravning och på torsdag ska jag jobba till 13.00 eftersom det är dag före röd dag.

Bilder på gofisen idag:



















Kommentarer
Postat av: Sara

Vad rooooligt det ska bli! :) Kram

2012-04-04 @ 08:34:37
Postat av: Mammas Gofis

:) Kram

2012-04-04 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0