Ännu en dag närmre helg!

 
 
Vilken dag det var igår på jobbet. Det tog aldrig slut på kunder. Hur snabbt man än försökte jobba så bara ökade kön :P Runt halv fem kändes det som jag gav upp med att försöka skynda på för det kom ju ändå bara mer och mer folk så sista timmen gick i slow motion. Men nu är det en ny dag och vi är en extra personal idag jämfört med igår och så hoppas jag på lite färre antal kunder så jag hinner göra undan lite licensansökningar...
 
Gofisen protesterar varje dag nu när det gäller nappen. Igår var han riktigt förbannad när älsklingen skulle hämta honom och han inte fick nappen. När de kom hem så sprang han direkt till skötbordet och försökte klättra upp för att nå napparna. Han vet var de finns :P När han inte fick någon napp och älsklingen stängde dörren till badrummet blev han ännu mera arg och stod utanför och bankade. Imorse var det samma visa när vi tog ur nappen efter att han hade vaknat. Jag hade problem att få i honom frukost. Vi får stå ut för det släpper säkert snart när han vänjer sig att man bara får ha nappen när man sover eller är ledsen och då räknas inte ledsen för att han inte får ha nappen...
 
Dagens gofis:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0