Bröllop!

 
Ikväll har jag pratat med söta Sara och fått reda på att det är bröllop på gång nån gång nästa år :) Vad roligt för dem och roligt för oss att få gå på bröllop. Det verkade som det nästan var bestämt datum och det är ju bra så att man inte planerar in något den helgen :) Ser fram emot det redan nu. Nu ska vi försöka boka in en helg i höst när vi kan ses allihop om det går. Det vore i så fall super roligt. Jag har inte träffat Sara på ett år och Åsa och Elin träffade jag på Uppsalaveckorna men det är också alldeles för länge sen. Jag har skickat iväg ett mejl så får vi se om vi lyckas hitta en helg när alla kan....Sönt att Torsdagen är avklarad. Nu är det bara en heldag + lördag kvar denna vecka.
 
Kvällens gofis:
 
Nu tar jag kväller. God natt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0