Grattis gammelmormor 77 år!

 
Idag fyller min mormor 77 år, så jag börjar med att säga grattis. Tyvärr räckte inte tiden till att åka dit ikväll men vi firade henne igår iaf. Det får bli till helgen istället. Det är svårt att få ihop vardagen när vi jobbar heltid och har ett barn att ta hand om....
Nu är måndagen avklarad och en dag närmre helg. Denna vecka är jag ledig på onsdag men har nästan hela dagen uppbokad. Det känns skönt att bara jobba imorn och sen ha en ledig dag :) Jag jobbar på lördag igen men helgen därpå är jag ledig. Veckan därpå kommer  jag dessutom att vara föräldraledig på mârtensfredagen + ha en ledig dag på tisdag då jag jobbar på lördag, gud så skönt :) Då ska det fixas pass till gofisen hade jag tänkt...
Nu blir det sänga för min del eftersom gofisen är redo för uppstigning vid 6-tiden och jag behöver min skönhetssömn ;)
 
Dagens gofis:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0