Helger!

 
Det är just vad det är :) Min långa arbetsvecka på 47 timmar är nu över och ingen sådan mer i sikte fram tills oktober iaf då jag fått schema fram tills dess. Nu blir det max 40 timmars veckor. Till veckan jobbar jag också lördag men är ledig hela onsdag så det blir skönt. Igår hade vi mkt kunder men idag ganska lugnt. Älsklingen och gofisen kom och hämtade mig vid 14-tiden så åkte vi bort med skräp och sen till toria för att veckohandla. 6-kassar + en drickback blev det och 1300 kr fattigare :P Men det var inte så konstigt för vi köpte blöjor, 1,5 kg köttfärs, laxfilé, massa glödlampor och en del hygienartiklar och det brukar ju göra att det drar iväg. Det känns skönt att inte behöva handla förrän nästa lördag.
 
Igår kväll var vi hos brorsan och firade honom då han fyllde 24 år och vi blev bjudna på smörgåstårta. Ikväll ska vi dit igen och få trerätters :) Det är första gången vi blir bjudna på mat av honom som han lagat själv. Spännande å se vad vi får...Det passar perfekt att slippa laga mat både igår och idag när jag jobbat så mkt.
 
Nu ska vi ta och byta om gofisen och jag inför middan ikväll.
 
Dagens gofis:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0