Lillfredag :)

 
Imorn är jag ledig och har hela dagen fullspäckad med aktiviteter. Vi börjar dagen med en promenad gofisen och jag. Sedan ska vi hälsa på Annika och Oskar i Bada på förmiddagen. Vi stannar där tills hon ska iväg och hämta Alicia på förskolan. På eftermiddagen ska vi till banken älsklingen och jag för att få rådgivning var vi ska placera vårat pensionssparande som vi tänkt börja med. Egentligen hade jag tänkt vänta med att börja pensionsspara tills jag iaf fyllt 30. Det känns lite tidigt men nu när älsklingen ska börja tänkte jag attjag kan ju börja med att lägga en hundralapp i månaden bara för att komma igång så kan man ju alltid öka senare. Efter bankbesöket ska jag träna en timme rullskidor i Valberget och på kvällen får vi besök av Frida och Kristian :)
 
Ikväll har jag lagat 2 maträtter eftersom gofisen har slut på matlådor. Korvstroganoff blev kvällens middag som det även blir matlådor av till hela familjen. Men spagetti och köttfärsåsen är bara till gofisen :)
 

Idag har gofisen ritat sin första teckning som han tog med sig hem från dagis ;)
Vilken konstnär, man kan tydligt se att han har anlag för detta och då måste det ju komma från mig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0