Pottan är här!

 
Igår kom paketet från lekmer men pottan, finkläderna och sittselen att hänga på stolen. Dessutom skickade jag med ett par badskor i efterhand som gofisen ska ha utomlands. Det är halkskydd under foten och de tål vatten och skyddar mot solen:

Uv-dräkt skaffade jag till honom på rea i vintras och igår shoppade jag lite solkräm på apoteket så jag förbereder mig lite inför resan. Nästa vecka tänkte jag fixa pass åt gofisen. Älsklingen och jag har pass som går ut nästa år så vi klarar oss.
 
Gofisen prövsatt pottan igår så den var ok ;)


Mormor och morfar var här och hälsade på igår och idag också för den delen. Mormor skulle klippa gofisen igår men han somnade precis innan jag kom hem från jobbet och mormor kom strax därefter så hon klippte honom när han sov i famnen på morfar. Vi sa till honom att det var John Blund som hade klippt honom :) Inte för att han direkt har märkt att han blivit av med några gram av sitt hår, hehe....Efter att ha sovit i 1,5 timme vaknade han och ville ha välling och då passade han på att prova pottan och på bilden är han nyvaken och har därför nappen i munnen. Vi försöker ju annars hålla oss till att han ska ha nappen när han sover och är ledsen. Pottan verkade iaf bra. Gofisen förstod direkt var han skulle trycka för att få ljud ur pottan. Sedan måste han ju även lära sig att använda den men vi tycker att det är för tidigt än så vi väntar några månader till...
 
Jo just det, gammelmormor följde med på besök igår men tyvärr så sov ju gofisen men hon fick ju iaf se honom sovande. Hon hade med sig en present som hon köpt på ellos till gofisen:
Långkalsonger. Perfekt för det har jag inte skaffat än och de verkade perfekt i storlek, 86/92. En sak mindre att handla.
 
Nu har både jag och älsklingen en arbetsdag kvar innan vi får helg, längtar :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0