Shoppinggalen!

 
Detta har jag shoppat i helgen:
Snart ska vi börja potträna men jag tror inte att gofisen är riktigt redo än men vi införskaffar iaf en rolig potta så har vi när det är dags. Det är inbyggda sensorer i potta som känner av när barnet ska få sin belöning. Pottan har 4 olika melodier för variation under potträningen. Dessutom ska behållaren vara lätt att ta ut för rengöring. Den kan också användas på en vanlig toalettsits för att göra övergången enklare.
 
 
Enkelt att ta med och bara sätta på vilken stol som helst. Fick tips av Maria som vet en del om praktiska saker till barn då hon har många syskonbarn :)
 
Kläder till gofisen:
 
Pyjamas
Finkälder till jul och nyår.
 
Locktänger till bröllopet. Den översta har jag prövat och det är som en plattång men med rund kant som underlättar lockningen. Det blev väldigt fina lockar så nu tänkte jag skaffa mig en sådan då min plattång gar gått sönder. Den går även att platta med. Den nedre locktången tänkte jag också pröva för att se hur lockarna blir. Kanske eventuellt så kan man blanda om det blir snyggt...
 
 
 Brudskorna är nu beställda.
 
Hjälmar.
 
Nu har jag shoppat tillräckligt för denna månaden känns det som. Det är en del att införskaffa inför bröllopet och jag sprider ut det lite varje månad. Det enda som jag inte fått tag på som jag tänkt köpa denna månad är diademet till bröllopet. Jag hade sett ut ett som jag gillade men nu fanns det inte kvar så jag vet inte riktigt vad jag ska köpa nu. Jag får leta vidare....
 
Detta diadem föll jag för som nu tyvärr verkar vara slut:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0