Ny vecka igen!


Imorse gick jag upp en timme tidigare, redan vid kl. 7 för att promenera en timme innan frukost. Jätte skönt för då känner jag att jag rört på mig om jag inte hinner eller orkar träna. Min handledare hade semester idag så idag fick jag vara i sittkanalen hela dagen med Maria bredvid mig. Jag tyckte att det flöt på ganska bra. Jag brukar skriva upp läkemedel som jag inte känner igen eller glömt vad det är i mitt block och så läser jag på när jag har min lästid. Jag tog en timma ikväll för att slippa gå dit tidigare varje dag. Men imorn går jag dit till kl. 8 för att läsa på e-utbildningar. Jag har ju 4 timmars lästid utöver mina 28 timmar i veckan som jag borde göra. Vet inte riktigt hur noga andra studenter är på att fullfölja detta men det känns som jag behöver repetera litegrann...

På lunchen idag så uträttade jag lite ärenden. Jag fixade bl.a. en liten alla hjärtans dag present till min älskling och så var jag även inne i den nya butiken "fyndlagret". Fyndlagret säljer konkursvaror som är inplastade och helt nya till mkt låga priser. De får in nya varor varje vecka så det kommer nog att bli flera vändor dit.

Detta fyndade jag idag:



Disneytofflor i stl. 22-25 till gofisen nästa höst/vinter. De kostade 20 kr.


Underlack, överlack och lila nagellack, 3 för 50 kr och en läppglans för 30 kr.


En tunika till mig för 60 kr av märket "kaffe". Provade den ikväll med ett vitt linne under och leggings till och det funkade bra. Har inte handlat ett enda klädesplagg till mig sen i september så det kändes som om det var dags nu :)

Den är mkt tunn så det krävs att jag har ett linne under och jag kommer nog att använda den mer till våren/sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0