Snart helg igen!


Ja nu är det bara en dag kvar innan helg för mig :) Denna vecka känns det som att det gått extra fort. Men det ska iaf bli skönt att få ha en lugn helg hemma. Hade tänkt att åka till Karlstad på fredag men det blir nästa vecka istället eftersom jag måste börja med inlämningsuppgiften om kommunikation som snart ska in som jag tror att vi ska diskutera på "uppsalaveckan" som är vecka 11. Sen så är det dax att städa här hemma då det inte har hunnits med den senaste tiden. Tänkte sedan att ta det ganska lugnt eftersom inte förra helgen blev det. En pulkatur med gofisen ska även försökas hinnas med.

Idag gick dagen på apoteket väldigt snabbt. Jag fick göra så många olika uppgifter så tiden bara rann iväg. Vi tog inte lunch handledaren och jag förrän kl. 14 så eftermiddan blev väldigt kort. Jag fick bl.a. plocka upp varor då apoteksassistenten var sjuk så då passade jag på att packa upp de receptbelagda varorna. Jag skrev upp alla läkemedel som jag inte kände igen som jag ska kolla upp på FASS imorn när jag har lästid. Efter varuupplock så gjorde jag resterna och därefter gjorde jag iordning metadondoserna för de kommande två veckorna dag för dag. Sedan blev det lite receptexpediering innan lunch. På eftermiddagen så blev det mest receptexpediering men även påläsning i apotekspärmen om subventionering och så lärde mig chefen på apoteket om hur man inlevererar varor i datorn. När jag kom hem så sov gofisen middag och då passade jag på att åka iväg till Valberget och åka en timme skidor.

Fick ett paket med kläder till gofisen som jag beställde i måndags hem i brevlådan idag. De var av märket "duns" och rea såklart :)


Två bodies och en t-shirt blev det i stl. 92 i favoritfärgen turkos. Har rensat lite mer i gofisens klädhög ikväll eftersom vissa bodys har blivit lite trånga :P De bodys i stl. 80 som är normala eller stora i storleken fick vara kvar och sen tog jag fram alla kläder jag skaffat i stl. 86. Trodde att jag hade lite med byxor i den storleken med jag har tydligen köpt på mig två par mjukisbyxor + att jag har fått två par av Camilla så nu behöver jag bara skaffa ett par mjuka jeans i stl. 86 + vårjacka  och vårskor så har han kläder ett tag till...

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0