Tredje delfinalen imorn!


Förra lördagen så gick torsbybandet "Top cats" till andra chansen :) Kul att det gick bra för dem. Personligen så tyckte jag att det var rättvist men är besviken på att det gick så dåligt för Sonja Aldén. Jag gillade den baladen men den gick tydligen inte hem hos svenska folket tyvärr. Vi får se om det blir någon ballad till final bland de återstående delfinalerna. Dessa ska tävla i morgondagens delfinal i Leksand:

Deltävling 3 i Leksand den 18 februari
1. Youngblood – "Youngblood" 
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar"
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig"
4. Love Generation – "Just A Little Bit"
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen"
6. Andreas Johnson – "Lovelight"
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying"
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"

Har ingen aning om hur det kommer att gå men Björn Ranelid hoppas jag då verkligen inte går vidare. Är tveksam till att han sjunger något vidare bra. Storhetsvansinne är vad han har :P Kan det bli så att Molly för årets första ballad till final? Vi får se imorn...

Idag har jag verkligen haft fullt upp från morgon till kväll. Hann inte börja på min inlämningsuppgift så det får bli imorn. Ska även åka lite pulka med gofisen och baka nötpaj att ha till helgfikat. Vi har iaf hunnit storstädat hela undervåningen älsklingen och jag idag. Älsklingen var även till miljöstationen med skräp och jag storhandlade inför helgen och nästa vecka. Nästan 1000 kr landade det på denna vecka. Trodde nästan att det skulle bli dyrare innan jag la varorna på bandet för vagnen var ganska full :P Promenad runt borejoggen har det också hunnits med och boxning på eftermiddagen med Frida :)


Dagens gofis :)

Ikväll åt vi kycklingwraps till kvällsmat:



Supergott och enkelt att göra.


Recept:

Grillad kyckling
Majs
Rödlök
Avokado
Tacosås eller Salsasås (vi tog tacosås medium)
Gräddfil eller creme fraiche
Tortillabröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0