2012!


Det blev sent igår men känner mig ganska pigg ändå. Vi kom nog inte i säng förrän efter tre någon gång. Vaknade strax innan nio-tiden av att gofisen ville ha frukost. Det blev jag som fick ge honom den eftersom älsklingen gjort det varje morgon sen han blev arbetslös och dessutom var segare än mig idag ;) Efter det la vi oss tillbaka i sängen och sov till kl. 11. Tack Theodor för att du sov så länge idag. Idag har vi tagit det lugnt. Tog reda på den resterande disken och plockade undan på dagen och så fick vi besök av svärföräldrarna. Vi hjälpte dem att boka resa och så såg vi på tour de ski. Sen nu i eftermiddag/kväll så drog jag ut på långpromenad själv. Det hade kommit så mkt snö i natt så jag orkade inte dra med barnvagnen. Men till imorn har nog gångbanorna blivit plogade. Nu ska vi äta rester från igår till kvällsmat. Maten blev riktigt lyckad i år. Allt var gott. Gårdagen blev också väldigt trevlig. Vi lagade mat tillsammans med vänner och spelade sällskapsspel innan tolvslaget. Gofisen däremot var väldigt grinig. Han hade inte sovit så mkt under dagen men ändå ville han inte lägga sig. När han till slut somnade så vaknade han igen och ville inte sova. Det är nog förklaringen till att han sov så länge idag. Men idag har han varit pigg och glad igen.

Nyårsafton i bilder:

Frida och gofisen.








Nej, jag är inte gravid igen. Efter trerätters så är det lätt hänt att magen putar lite ;)






Crostini med mozarella, soltorkade tomater och oregano till förrätt. Glömde fota varmrätten tyvärr.


Till efterrätt blev det vit choklad och hallonmoussetårta. Riktigt gott ;)


Cluedo










Kommentarer
Postat av: maria

Ett bra avslut på det gamla året samt en bra början på det nya! =)

2012-01-02 @ 10:12:36
Postat av: Mammas Gofis

Det kunde inte ha blivit bättre. Nu får vi hoppas på att 2012 blir ett bra år. Ser fram emot vår tripp till Ullared. Hoppas att det bli av =)

2012-01-02 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0