9 månader är Theo idag!


Grattis Theo på 9 månaders dagen. Tänk att tiden går så fort. Det närmar sig ett års dagen med stormsteg. När gofisen var född så tänkte jag att det är länge tills han är 9 månader då jag börjar min praktik. Men nu är det bara en vecka kvar. Nu tycker jag att det ska bli roligt att komma igång samtidigt som det gör ont i mitt hjärta att inte vara hemma med gofisen om dagarna. Det kommer att kännas som jag lämnar honom :( Älsklingen kommer ju att vara hemma och pappan är ju lika viktig som mamman så egentligen är det ju inte tidigt för mig att börja jobba. I en drömvärld så skulle jag vilja vara hemma med honom i 2 år men det fungerar inte praktiskt. Det kommer nog att gå bra. Jag får ge honom kvalitetstid på helgerna och nu i början av praktiken så har jag även en ledig dag i veckan :)

Nu har vi packat klart och ska strax åka mot Sälen :)
Ha en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0