Bröllopstankar!


Vigseln är som sagt bokad nästa år på Gran Canaria. Den 3/12 kl. 14.00 gifter vi oss. Även om det är långt kvar så vill jag börja kolla lite grann på kläder åt oss, skor, ring, bukett etc. Ikväll har jag googlat på brudbuketter och hittat massa fina. Problemet är att svenska kyrkan enbart kunde fixa vita eller röda buketter och jag skulle helst vilja ha i någon rosa eller aprikos nyans. I så fall får vi fixa själva och det är ju inte så lätt att göra härifrån. Så enklast vore att nöja sig med de två alternativ som finns. Men jag ska nog försöka googla på det eller se om ving kan ordna något.




Dessa två alternativ kunde svenska kyrkan ordna. Kommer nog att välja de vita ifall jag inte lyckas ordna någon annan bukett. De är inte så illa. Annars så har jag hittat många fina alternativ:

Alt. 1


Alt. 2


Alt. 3


Alt. 4


Alt. 5


Alt. 6


Alt. 7


Alt. 8


Alt. 9


Alt. 10



Alt. 11


Alt. 12


Alt. 13



Alt. 2, 3 och 4 är mina favoriter. Nu ska jag kolla lite på ringar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0