Dolly!


Å vad jag önskar att vi kunde skaffa hund. Det är så mysigt och promenaderna blir mkt roligare. En hund ger så mkt respons tillbaka. Blir så sugen nu när flera jag känner skaffat hund förra året och nu så ska Maria och Peter skaffa hund. Älsklingen sa förut att vi får vänta tills vi blir pensionärer för nu kommer vi inte ha tid. Vänta tills vi blir 65, det kommer inte på fråga. Jag hade tänkt om max 10 år och inte vill jag vänta i 40 år :P Men jag förstår att vi inte kan skaffa hund nu men när man är klar med barnbiten och de blivit lite större så de kan hjälpa till då borde det vara perfekt :) Vi får nöja oss med att låna Dolly helt enkelt just nu. Det var så mysigt när mina föräldrar var utomlands i höst och vi fick ha henne i en hel vecka :)

Hund- och barnvagnspromenad på västkusten i somras:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0