Fredag!


Idag har jag hunnit med en promenad runt borejoggen med gofisen, Annika och Oskar, varit på handledarmöte på Kronans Droghandel, sovit middag och varit på box. Älsklingen och gofisen har lagt sig så jag sitter själv i soffan och skriver ett inlägg samtidigt som jag sneglar på "Hur man blir av med en kille på tio dagar" som jag redan sett två gånger fört. Kommer nog att ha världens träningsvärk imorn så det var ett tag sen jag boxades. Men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång. Jag fick stressa dit för vi råkade somna gofisen och jag på soffan i två timmar på eftermiddagen så jag är pigg nu ;) Älsklingen tyckte att vi var söta så han tog kort på oss när vi sov :P





På handledarmötet gick vi igenom de olika delarna på praktiken och hur jag ska fördela tiden till första universitetsveckan. Vi kom fram till att jag fördelar de 28 timmarna på 4 dagar i veckan och de 4 lästimmarna får jag göra var jag vill. Vet inte om jag kommer få så mkt gjort hemma så det är nog bättre att jag läser där. Varannan vecka jobbar Ann-Kristin lördagar så då ska jag vara ledig den veckodag som hon är ledig, vilket kan variera och varannan vecka så bestämmer jag själv och då kommer jag att ta fredagarna lediga. Det känns skönt att bara görs 32 timmars veckor nu i början så hinner jag se gofisen lite mer :) Jag fick även pröva arbetsrock som var extremt liten i storleken. De flesta på jobbet hade XXL fast de inte är speciellt stora. Det var svårt att bestämma så de skulle ta hem två stycken åt mig, en L och en XL.

Imorn blir jag ensam med gofisen då älsklingen ska iväg och åka en seedningstävling inför vasaloppet i Grängesberg. Tävlingen går på söndag men de åker redan imorn för att testa lite skidor och inte behöva stressa så på söndag. Så då ska vi mysa riktigt mkt imorn gofisen och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0