Kusinbesök!


Började dagen med att städa badrummet. Har inte städat det på 3 veckor så det var riktigt skitigt. Sedan blev det en promenad runt borejoggen med Dolly och gofisen. Pappa och Andreas åkte skidor i Hovfjället så därför hade jag Dolly hos mig. När vi kom tillbaks ringer älsklingens kusin och vill komma på besök eftersom han är i Torsby och gör ärenden. Trots att han bor så nära som i Sysslebäck så har jag aldrig träffat honom så det vars skoj. Det blev en skidtur på eftermiddagen i Valberget. Efter halva passet så började det snöa så det var svårt att se, speciellt i  utförsbackarna då jag fick snö i ögonen. Det var skönt att komma ut och träna. Imorn tänkte jag att åka till Hovfjället och träna. Där har de uppkört alla banor medans i Torsby är det bara 1,5 km uppkört.

Ikväll har jag fixat iordning fotoramen som jag köpte på Ullared och städat sovrummet. Älsklingen städade gästtoan och hallen igår så är det bara vardagsrummet och köket som återstår imorn.

Denna ska upp på väggen i matsalsrummet.

Var en sväng till leksaksaffärn på eftermiddagen då de hade rea på UV-kläder. 50 % rabatt hade de så jag passade på att köpa UV-kläder som gofisen kan ha till sommarn och när vi åker utomlands till hösten.




Matchande solkeps :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0