Mera barnkläder!


I förmiddags drog vår lilla familj till badhuset. Vi simmade i omgångar och badade med gofisen och fikade. Tyvärr glömde jag kameran så det blev inga bilder. Nästa gång får jag inte glömma den. Gofisen sprattlade för fullt och njöt av att vara i vattnet. På slutet blev han väldigt trött och han somnade direkt när vi kom hem.

På eftermiddagen fick vi besök av Camilla och Joel och med sig hade hon urvuxna kläder.

4 par joggingbyxor. En fleecedress i stl. 80 i marinblått, en turkos fleecejacka i stl. 86/92, ett par strumpor och ett par raggsockor. Jätte snällt att vi får låna så mkt kläder. Fleecejackan blir perfekt att ha till våren och fleecedressen kan han ha nu när det är så varmt ute för årstiden.



Dagens gofis.


Det är svårt att få till bra bilder på gofisen nu då han kisar hela tiden. Stackarn, mamma tar för mkt kort... Prövade om det verkligen var så illa med blixten så jag tog av den funktionen men han kisade ändå. Sedan tog jag bara fram kameran men tog inga kort och då kisade han, hehe. Han har lärt sig att om man tar fram kameran så ska man kisa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0