Sälen!


Ja imorn drar vi till Sälen. Vi ska bo mellan Högfjället och Tandådalen i en stor stuga tillsammans med älsklingens kusin med familj. Där blir det inget bloggat eftersom vi inte kommer att ta med datorn. Vi åker hem på lördag och då blir det parmiddag på kvällen ;) Då ska gofisen vara hos mormor och morfar på lördag kväll till söndag förmiddag eftersom han inte vill sova när vi har gäster hemma och dessutom vill de gärna vara barnvakt nu när de inte får se honom på hela veckan.

Idag har det hunnits med promenad och en kortare skidtur. Är så himla stel och stum i kroppen efter tremilspasset på Hovfjället igår så jag orkade varken åka fort eller länge idag. Det fick bli ett riktigt lugnt pass idag och imorn ska jag vila för sen kommer det att bli skidåkning i Sälen onsdag, torsdag och fredag :) Älsklingen åker nog på förmiddagen och jag på eftermiddagen. På förmiddagarna blir det nog pulkaåkning med gofisen och kanske någon promenad :) Nu ska jag ta och fortsätta packa lite till sen tar jag resten imorn.


Dagens gofis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0