Skidåkning!



Det blev en skidtur på en timma idag på Rabakkoberg. Fint vinterväder var det uppe på toppen med nysnöföre. Nere i Lekvattnet var det 11- medans uppe på Rabakkoberg var det bara 5-. Tänk att det kan skilja så mkt på bara någon kilometer. Farmor har varit barnvakt och gofisen hade skött sig utmärkt. Han hade sovit middag i två timmar så det hade varit lugnt. Nu ska vi snart till farmor och farfar och få middag. Vilken lyx att både få barnvakt och middag på en och samma dag :)


Funderar på att boka tid hos frisör snart för mina toppar är så slitna och då kanske jag lägger i lite slingor samtidigt så klarar jag mig till våren. Brukar gå till frissan var 4:e månad så det är snart dags nu. Ska nog testa salong dominique nästa gång. Har annars åkt till karlstad men jag har hört mkt positivt om denna frisör och det vore skönt att hitta någon bra i Torsby så jag inte alltid behöver åka till Karlstad när jag ska till frissan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0