Söndag!


Vi sov till kl. halv tio idag. Gav gofisen välling vid kl. 8 och sen somnade vi om :) Det blev en promenad runt borejoggen med en liten paus hos mormor. Dolly fick sedan följa med oss resten av sträckan. Husse är ju borta i helgen och mamma brukar inte gå så långt som Dolly kräver så hon blev riktigt glad när hon fick följa med :) Har även åkt en timme skidor i valberget idag. Mormor kom hit och passade gofisen under tiden. Skönt att röra på sig igen efter en vilodag. Har lite träningsvärk men inte så mkt som jag trodde det skulle bli efter boxningen.



Älsklingen har nu kommit hem från tävlingen och är nöjd. Han åkte 42 km på 2,25,59 h. Det hade kommit lite nysnö över natten men det slets bort så det var ganska isiga spår och därmed blev det bakhalt. Men det gick bra ändå. Spännande och se var de drar tidsgränserna för seeding till vasaloppet. Nästa tävling han ska åka blir antagligen mattila ski maraton om två veckor. Det är ju ganska nära så då kanske vi blir med och hejar gofisen och jag.

Funderar på att skicka iväg en beställning från h&m. Jag fick en 10% rabatt på hela beställningen i veckan. Även om det känns långt till sommaren så brukar det vara utplockat i storlekarna ganska snabbt. Jag fick ju inte tag på några sommarkläder på Ullared.


Detta tänkte jag beställa åt gofisen. Det fanns tyvärr inga mjukis shorts i katalogen och jag vill inte ha stela i byxtyg så jag ska kolla i stan när det börjar komma in eller be mamma sy ett par i marinblått så matchar linnena och t-shirterna som låg i 2-pack. Mamma ska även på syfestival i sthlm i februari och då ska hon köpa tyg att sy sommarkläder åt gofisen. Funderar på att skicka med pengar till ett tyg jag med och sy med mammas hjälp. Då får man unika kläder som inte blir lik någon annan. Ska kika in på företagen som ska vara med på syfestivalen och se om jag hittar några fina tyger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0