Tillbaka till vardan!


Semestern i Sälen gick aldeles för fort och nu är vi hemma igen. Vi har haft det väldigt bra och hunnit med att åka skidor varje dag, åkt pulka med gofisen, promenerat, grillat korv, spelat spel mm. Stugan var hur mysig som helst. Det var en timmarstuga med sovloft, tre sovrum, två toaletter, bastu, diskmaskin, öppen spis så det fanns allt man kunde önska sig. Gofisen har i Sälen fått pröva äta pyttesmå smörgåsbitar, smakat lite på våfflor, prövat sitta på pottan, övat på att stå i krypställning och övat på att gå istället för att springa :) Tyvärr tog jag inte så mkt kort som jag hade tänkt :(


Stugan vi bodde i.










Det är tröttsamt att åka pulka.


Vi tog en annan väg hem från Sälen via Rörbäcksnäs, Höljes och Sysslebäck då vi skulle hälsa på älsklingens kusin som bor i Sysslebäck och se hur han bor. Hemma på kvällen blev det parmiddag så ikväll har jag och älsklingen varit trötta då det har gått i ett denna vecka.


När vi kom hem igår så låg det ett paket i postlådan med kläderna som det var tänkt att gofisen skulle ha på bröllopet. Jag beställde stl. 90 men de var små i storleken så det kommer att passa perfekt till midsommar och att använda till sommarn så jag kommer att behålla kläderna. Får väl skicka iväg en till beställning senare i vår i stl. 100. Men annars är jag väldigt nöjd. Jätte skön i kvalitén och så sjömansdräkt är väl hur sött som helst på småpojkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0