Hes!

 
Jag jobbade aldrig i lördags. Jag blev sämre på fredag eftermiddag när jag jobbade så vi bestämde att jag ska jobba in timmarna någon annan gång så en annan farmacevt fick jobba istället. Nu har jag tyvärr nästan ingen röst så jag vet inte hur det kommer att gå imorgon. Hoppas att rösten kommer tillbaka då. Envis som jag är kommer jag att gå till jobbet ändå imorn. Jag ska be om att få göra så mkt andra uppgifter som det bara går än att ta kunder. Det finns ju säkert rester att göra iordning och beställningar från boenden men under luncherna och om det blir mkt kunder så går det ju inte. Jag prövar iaf och får försöka vara helt tyst resten av dagen för att vila rösten.
 
I helgen har vi tagit det rätt lugnt men har iaf veckohandlat och städat lite grann här hemma. Älsklingen har även flyttat bak bilbarnstolen i helgen och städat bilen så nu får vi bättre sikt när vi kör bil :) Nu ska vi snart hem till mina föräldrar och äta lax och färskpotatis som brorsan fiskade upp igår.
 
Igår gick gofisen ända från köket till vardagsrummet :) Och idag har han gått fram och tillbaks hela tiden. Toppen att han övar så mkt så att han får in balansen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0