Hosta!

 
Ringde vårdcentralen imorse eftersom jag hostar så på nätterna så att ingen i familjen kan sova :P Hostan började i fredags förra veckan och har blivit värre. Slemhosta på morgonen och dagen men rethosta på eftermiddagen och kvällen. Jag la mig extra tidigt igår kväll för att jag var så trött efter jobbet och ville vakna pigg men istället var jag tröttare än någonsin eftersom jag vaknat flera gånger av hostattacker. Nu får det vara nog så jag ringde vårdcentralen och bad om cocillana-etyfin som jag använt en gång tidigare för flera år sedan. Den innehåller morfin så nu jäklar ska jag vinna över hostan i natt :D Hoppas att morgondagen blir bättre för idag borde jag ha varit hemma istället. Men nu är det bara en dag kvar till semester :) :) :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0