8 steg!


Idag var mormor och morfar här och hälsade på när jag kom hem från apoteket. Förstod nästan att de skulle komma idag eftersom de inte varit här på hela veckan. Det är nog rekord, 4 dagar sedan sist om man räknar bort när de var utomlands i höstas. Iaf så visade gofisen mormor och morfar att han kunde stå upp själv och sedan gick han hela 8 små steg innan han föll ihop :P Det kändes som att det är först idag som han går på riktigt :) Vid 14 månaders ålder blev då hans gåpremiär...Imorgon har jag lästid och ska då fixa klart med ansökan om examensbevis och sedan skriva ut det som sedan ska skickas in till socialstyrelsen senare. Sedan ska vi en tur till Ekshärad och hälsa på familjen Ekelund/Wiklund. Spännande att se om gofisen och Joel kan börja leka lite med varann...

Till helgen ska vi åka till Sniptjärn för första gången i år. Gofisen har varit där en gång och då var han endast 6 veckor gammal och jag helammade men allt gick bra och smidigt ändå.

Minns att vi bytte blöja på köksbordet. Jag tror däremot det blir jobbigare nu när man måste ha med mer grejor, mat och han är rörlig och vill vara överallt. Men inte skräms vi utav det utan vi åker iväg ändå. Skönt att få komma bort lite :)

Bilder från i söndags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0