Fortfarande sjuk!


Idag är det jag som är klenare än gofisen. Vaknade med feber och ont i halsen men febern är nu borta så jag ska försöka dra mig till apoteket imorn efterom min handledare går på semester till veckan och jag har ju köpt blommor och present :) Började känna mig som människa igen efter lunch. Har varit helt seg hela förmiddagen och jag passade på att sova middag med gofisen 1,5 timme på förmiddagen och vaknade helt genomsvettig. Mormor hälsade på en stund på dagen och då passade jag på att duscha och kände mig genast mkt piggare. Då passade vi på  att klippa gofisen. Håret är tunt men väldigt långt på vissa ställen, speciellt där bak och fliken fram vid pannan :P

Gofisen har varit piggare än vanligt idag så penicillinet gjorde susen. Synd bara att jag inte orkade med hans tempo eftersom jag varit sjuk så det har varit jobbigt idag. Skönt att älsklingen kommit hem så får jag vila :)

Innan frisören (mormor) varit här:


Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0