Godkänd!


I onsdags förra vecka så skickade jag in sista uppgiften till universitetet, vilket var slutvärderingen och nu såg jag att den var godkänd :D

Inlämningsuppgifter


Inlämningsuppgifterna skiljer sig från termin till termin. De kan också skilja sig något mellan Göteborg och Uppsala då de är kopplade till undervisning under Universitetsveckorna.

Inlämning och godkännande sker via Mina uppgifter för inloggade studenter.

Inlämningsuppgifterna är obligatoriska.

Under universitetsvecka 1 ges föreläsningar i kommunikation, retorik och populärvetenskapligt skrivande. I samband med dessa kommer mer information om inlämningsuppfigterna att publiceras under Mina uppgifter

Detaljerad information om varje uppgift och hur du lämnar in finner du under varje uppgift.


1 st. ej inlämnade uppgifter
Utvärdering apotek/handledare - frivillig - Syftet med utvärdingen är att kvalitetss...

8 st. godkända uppgifter
Kommunikation 1 - Instruktion till kommunikationsuppgift 1...
Populärvetenskapligt skrivande - Du ska skriva en artikel om faktainnehål...
Farmakoterapi - Under din apotekspraktik kommer du troli...
Etik - Ge exempel på ett etiskt dilemma som du...
Halvtidsutvärdering - UU Student - Du förväntas ha en halvtidsutvärdering m...
Retorikuppgift - Uppgiften består i att hålla ett muntlig...
Kommunikation 2 - Instruktion till kommunikation 2Skriv en...
Slutvärdering UU - Genom att arbeta med dokumentet Ref...


Vad skönt att allt är klart nu. Uppgiften som står som ej inlämnande var frivillig från handledarens sida och jag ser att min handledare struntade i den för hon har gått på semester denna vecka. Nu ska jag bara kolla i slutet av veckan att jag fått godkänt på hela kursen för då kan jag ansöka om examensbevis hos universitetet. När jag fått den hemskickad så kan jag slutligen ansöka om apotekarlegitimation hos socialtyrelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0